- Reklama -
DomůElektromobilCitroen e-SpaceTourer ve verzích XL

Citroen e-SpaceTourer ve verzích XL

- Reklama -

Citroen posílil nabídku modelu e-SpaceTourer o dvojici nových variant XL, takže flotila těchto elektrických vozů určených především pro přepravu osob nyní kopíruje nabídku dieselového modelu. Verze XL disponují prodlouženým rozvorem, jenž navyšuje maximální objem zavazadlového prostoru na 3 100 litrů. Model e-SpaceTourer XL je k dispozici ve dvou stupních výbavy.

Základní verze Business Edition je standardně osazena ocelovými koly, tempomatem a systémem sledování pozornosti řidiče. Uvnitř je k dispozici až devět míst k sezení, přičemž druhá řada sedadel je standardně vybavena body Isofix a dělením v poměru 66:33. Další prvky výbavy zahrnují klimatizaci a sedmipalcový informační a zábavní systém s funkcemi Apple CarPlay a Android Auto.

Všechna zadní sedadla lze také vyjmout a proměnit tak e-SpaceTourer v dodávku. Po uvolnění prostoru pojme zavazadlový prostor XL 3 100 litrů naložený až po střechu. To je o 550 litrů více než u provedení s konvenční délkou. Výbavový stupeň Flair navazuje na specifikaci verze Business Edition a nabízí 17palcová kola z lehkých slitin, chromované vnější lišty, kliky dveří v barvě karoserie a panoramatickou skleněnou střechu.

- Reklama -

Uvnitř je osm míst k sezení, přičemž přední lavice se třemi sedadly je vyměněna za dvojici širších samostatných křesel. Kupující dále získají kožené čalounění, navigaci s živými dopravními informacemi, a vyhřívání plus masážní funkci pro dvě přední sedadla. Modely Flair dostaly o něco více bezpečnostních technologií v podobě systému sledování mrtvého úhlu, omezovače rychlosti a systému e-Call, který v případě nehody automaticky kontaktuje záchranné složky.

Stejně jako model e-SpaceTourer s klasickou délkou je i model s prodlouženým rozvorem poháněn elektromotorem o výkonu 100 kW (136 koní), umístěným na přední nápravě, točivý moment je dán limitem 260 Nm a energii dodává akumulátor o kapacitě 50 nebo 75 kWh. Výrobce uvádí, že systém dokáže na jedno nabití ujet 230 respektive 330 km, což jsou obdobné hodnoty jako v případě jako u standardního MPV.

Po připojení k 100 kW DC rychlonabíječce se baterie Citroenu e-SpaceTourer nabijí na 80 procent objemu za pouhých 30 minut, zatímco plné dobití pomocí wallboxu 7.4 kW trvá asi od 7 hodin do 11 hodin 20 minut v závislosti na druhu baterie.

- Reklama -
- Reklama -

Poslední přidané

- Reklama -

Neuniklo vám?