- Reklama -
DomůBenzín/naftaMG7: čínský fastback s anglickým rodokmenem

MG7: čínský fastback s anglickým rodokmenem

- Reklama -

Čínský výrobce Nanjing Automobile, patřící pod koncern SAIC (Shanghai Automotive Industry Corporation) představil sportovně orientovaný model MG7, jenž jedním ze svých prvků výbavy částečně připomíná verzi Porsche Panamera nebo Audi A7, ale proporcemi je blíž variantě A7. Tzv. fastback, odkazující na britskou značku, jejíž anglická továrna je už nějakou dobu uzavřena a produkci MG plně převzala asijská strana, má délku 4884 mm, což ho řadí někam mezi sedany BMW řady 3 a řady 5

Rozvor 2 778 mm znamená spoustu převisů, zejména vzadu, kde agresivní boky vedou k neotřelému zadnímu spoileru. Nejenže se, podobně jako u modelů A7 či Panamera, spoiler při vyšší rychlosti zvedá, ale jeho třídílná konstrukce mu zároveň umožňuje i zvětšovat svou plochu do šířky. Když majitelé otevřou vůz, spoiler se také rozvine a skloní na pozdrav.

Nízká přední část se vyznačuje odvážně pojatou mřížkou chladiče lemovanou hlubokými otvory pro přívod vzduchu, zatímco LED světlomety se táhnou podél boku vozu. Těsně nad čelní mříží se nachází rozměrný osmiúhelník s logem MG a sportovní vzhled doplňují kromě dynamicky působících pětipaprskových také čtyři koncovky výfuku.

- Reklama -

Interiér se semišovým čalouněním Dinamica je příkladem toho, jak dobře si MG umí poradit s vyššími třídami, s příjemnou kombinací stylu a kvality a bezešvým dvojitým panelem táhnoucím se přes přední část palubní desky, který poskytuje řidiči ukazatele a informační a zábavní systém. Nechybí špičková audio souprava Centerpoint Deep Sea Surround Sound dodávaná společností Bose a dlouhá, otevírací, po celé délce prosklená střecha.

Masivní výfukové potrubí na zádi prozrazuje, že se jedná o vůz se spalovacím, nikoli elektrickým pohonem. Na výběr jsou dva motory: dvoulitrová verze s s převodovkou 9AT,výkonem 254 koní a točivým momentem 405 Nm nebo turbo-agregát s objemem 1.5 litru, výkonem 183 koní a 300 Nm, doplněný převodovkou 7DCT. Nechybí ani režim X-Power, který zvýrazní zvukovou odezvu motoru a zostří reakce řízení.

Udávané zrychlení z 0 na 100 km/h je dáno časem 6.5 sekundy, instalováno je inteligentní nastavitelné elektronické odpružení mCDC i elektronicky omezený diferenciál E-LSD, zajišťující bezpečnost jízdy a zároveň poskytující zákazníkům komfortní zážitek z jízdy.

MG 7 se už stačil zapsat do Guinnessovy knihy, když stanovil rekord v největší změně nadmořské výšky, absolvované vozem s benzinovým motorem. Vůz odstartoval z nejnižšího bodu Číny, jezera Aiding ležícího ve výšce 148.379 m n. m., projel náročným terénem pouště Gobi a horskými silnicemi, aby poté dosáhl pohoří Laqiongla ve výšce 5829.788 m n. m.

- Reklama -
- Reklama -

Poslední přidané

- Reklama -

Neuniklo vám?